terug in Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Lisa Bos - WaarBenJij.nu terug in Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Lisa Bos - WaarBenJij.nu

terug in Swaziland

Door: lisavandenbos

Blijf op de hoogte en volg Lisa

03 Juni 2012 | Swaziland, Mbabane

verslag volgt...

  • 03 Juni 2012 - 20:10

    Anja En Jeroen:

    Wow, lekker koud!

    Zijn benieuwd naar de rest van het verslag :-)

    groeten uit Nieuwegein

    n.b. Hier ook lekker koud, zomer = 10C

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Swaziland, Mbabane

Lisa

hallo! Ik ben geselecteerd voor UWC Swaziland, daar ga ik de laatste 2 jaar van mijn school afmaken. Via deze weblog zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van alle spannende, intressante maar misschien ook moeilijke gebeurtenissen die ik daar ga meemaken! Veel plezier met lezen, en ik zou het leuk vinden als jullie een reactie plaatsen

Actief sinds 30 Aug. 2011
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 33366

Voorgaande reizen:

15 Januari 2012 - 30 November 2013

2 jaar studeren in Swaziland

Landen bezocht: