Taart in de pauze - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Bos - WaarBenJij.nu Taart in de pauze - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Bos - WaarBenJij.nu

Taart in de pauze

Door: lisavandenbos

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Hi allemaal,

Dat was het dan, het is over, mijn laatste schooldag op het Sint Michael is voorbij. Mijn laatste pauze is als verrassing gevierd met taart, ik heb gehuild, maar vooral gehuild van geluk omdat ik dit heb mogen mee maken. Wat een mooie tijd is het geweest. Ik heb er 4 jaar lang zo veel mee gemaakt. ik heb er vrienden gemaakt, ken er zo veel mensen. Bijzondere mensen, vriendschappen die ik nooit zal vergeten..

Dit is een tijd met veel verschillende kanten. Aan de ene kant ben ik blij, blij omdat dit nutteloze half jaar bijna voorbij is. Wat had ik genoeg van al die lessen volgen die eigenlijk nergens op sloegen. Ik word blij als ik de enthousiaste verhalen hoor van mijn UWC jaargenoten die ondertussen al 4 maanden op hun college gezeten hebben. En het stuk voor stuk leuk hebben gehad. Wat staat me veel te wachten.

Van de andere kant vind ik het zo moeilijk. De laatste tijd is het mij meer dan ooit duidelijk geworden hoe veel geweldige mensen ik ken. Het suprise feestje wat vriendinnen en mijn ouders voor me organiseerde was onvergetelijk. Wat heb ik genoten van die avond! En wat had iedereen zijn best gedaan met kostuums, heel speciaal. Mijn mentor heeft vandaag in de pauze ook nog een klein verrassings feestje georganiseerd met taart. Ik voel me zo gewaardeerd hier en dat maakt het des te moeilijker om afscheid te nemen.

Van de week zat ik in de kantine op school te denken over dat het bijna voorbij was toen de bel ging. Leerlingen stormden naar binnen op weg naar hun volgende les en ik bedacht me dat alles wel door zou gaan zonder mij. Als ik terug kom in april gaat de bel nog steeds, en wisselen de zelfde mensen van het ene naar het andere lokaal. Ik hoop dat ik dan weer even mee mag doen.

Dikke kus Lisa

  • 21 December 2011 - 20:20

    Naom:

    En wat gaan we je allemaal missen!!!

  • 21 December 2011 - 20:31

    Machteld:

    De tijd zal sneller voorbij gaan dan je denkt! Geniet ervan! we zullen je missen! liefs

  • 21 December 2011 - 21:17

    Melzelbaby:

    Nou als ik dit lees mis ik je nu al en je bent nog niet eens weg!

  • 21 December 2011 - 22:03

    Jorrit:

    Mooi stukje lief.
    Ik ben trots op je.
    x

  • 22 December 2011 - 11:49

    Jack:

    Super stukje,
    pas goed op je hoed he!
    En ik zie je vanavond nog op het gala gelukkig!
    X!

  • 24 December 2011 - 09:36

    Lot:

    Jeeeeetje Lies, krijg helemaal plaatsvervangende zenuwtjes nu ik dit voor een tweede keer lees! Maar het komt allemaal goed met je, dat weet ik zeker! X

  • 14 Januari 2012 - 12:28

    Linda De Wit :

    Nou Lisa, je avontuur in Swaziland begint nu echt! Ik wens je een ongelooflijk mooie, intense tijd toe op Waterford. Je zult veel nieuwe vriendschappen maken, genieten van de plek waar je woont en veel nieuwe ervaringen opdoen!
    Veel succes!

  • 15 Januari 2012 - 12:21

    Anja:

    Lieve Lisa
    Vandaag ga je beginnen aan je grote avontuur. Het is niet de eerste keer in je leven dat je aan de andere kant van de wereld gaat wonen, maar wel de eerste keer dat je alleen op pad gaat!
    Geniet van de kans om weer kennis te maken met andere culturen en dat in het mooie Afrika, goede reis en groetjes en kus

  • 16 Januari 2012 - 17:09

    Kaja:

    welkom in Swaziland Lisa!!!

  • 16 Januari 2012 - 18:33

    An:

    heeeeeeel veeel plezier lies.
    je bent nu over een half uur op de campus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lisa

hallo! Ik ben geselecteerd voor UWC Swaziland, daar ga ik de laatste 2 jaar van mijn school afmaken. Via deze weblog zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van alle spannende, intressante maar misschien ook moeilijke gebeurtenissen die ik daar ga meemaken! Veel plezier met lezen, en ik zou het leuk vinden als jullie een reactie plaatsen

Actief sinds 30 Aug. 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 33379

Voorgaande reizen:

15 Januari 2012 - 30 November 2013

2 jaar studeren in Swaziland

Landen bezocht: